Tema: Re: Juokas-juokais, kodel nebut šiaudiniam namui.
Autorius: Nioka
Data: 2014-02-16 11:16:41
Taip, atrodo sumaishiau...Tarpas iki 5mm turbut. Man technologiskai
nesiklijavo polistirolas prie apsilt. muro.
Pirma murinosi apdailine tashyta plyta (gulsciukas is vidines puses,- isore nelygi),
tada dejosi polistirolas (2cm tarpo neislaikiau, bet silikat. plyta manau igers
vandens daugiau is lauko ir isgarins laukan, gal cia ir klaida), po to moliniu plytu
muras: viena eile plytos skersai (tyčkom); keturios vidinės eilės pusės plytos storio,
nemurinant eilės prie polistirolo; tarpas tarp polistirolo ir  vidinės plytos užpilamas
silpnu keramzitbetoniu. Tokiu būdu jei ir gavosi tarpas prie polistirolo, tai ne
vientisas nuo apacios iki virsaus. Turejau nemazai keramzito, tai sugalvojau taip
sutaupyt ant plytu.