Tema: Re: Rekuperatorius plokstelis ar rotorinis?
Autorius: FwsA
Data: 2014-02-13 15:28:06
Nelabai supratau apie sita "pasidaryk pats" varianta...
Apie SALDOS RIRS 300VE EKO kokie atsiliepimai? Gamintojas OK? Mano
rekuperatorscikas siulo butent sita, ir sako, kad del uzsalimu su jais
tikrai nebus bedu, o ir kam montavo, nieks nesiskunde. Tiketina, kad ir moka
tada gerai situs sumontuot (aisku gal tik nuolaida jiems gera turi, ir cia
geresni bizni gali pasidaryt). O jei sako, kad su ploksteliniais bus bedu su
uzsalimu, arba pastoviai per salcius tenas bus ijungtas, tai arba su tais
ploksteliniais kazkas negerai, arba jis nemoka sumontuot ju tinkamai...
Gedas