Tema: Re: Rekuperatorius plokstelis ar rotorinis?
Autorius: mindis
Data: 2014-02-12 11:58:00
na taip ir gaunasi kad ploksteliniam nieks neskaiciuoja kiek energijos
praradama del garavimo ir kad veliau ta "efektyviai" sugrazinta silumos
dalis sunaudojama patalpsoe esanciai dregmei garint. o rotoriniuose tai
kaip sakoma included i specifikuojama efektyvuma, nes garavimas vyksta
viduje.
Vienzu kaip visada - parodoma tik viena, grazioji reiklo puse.