Tema: Re: Rekuperatorius plokstelis ar rotorinis?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2014-02-12 09:57:41
On 02/12/2014 09:39 AM, FwsA wrote:
> As pats buciau uz plokstelini Renovent. Bet mano montuotojas bando
> atkalbet ir siulo rotorini RIRS, atseit ploksteliniai per salcius
> uzsala, arba daro patalpoj disbalansa - daugiau oro istraukia, maziau
> paduoda.

Nu arba su tenu pasisildo ora is lauko iki -5C - 0C.
Disbalansas tai realiai yra bullshit, nes tada saltas oras tures
priteket per namo nesandarumus.
Del kvapu rotorinio dazniausiai nejungia prie tuliku, is ten ora meta
tiesiai lauk, bet tada vel reikia, kad per kazkur saltas oras is lauko
priteketu i namus.

Reliai mano nuomone, tai geriau yra priespriesinio srauto plokstelinis,
tik oro pasildyma reik pasidaryt nuo sildymo sistemos, o ne elektrini.
Arba zemes silumokaiti, bet tavo stadijoj turbut jau per velu :)