Tema: Re: Rekuperatorius plokstelis ar rotorinis?
Autorius: mindis
Data: 2014-02-12 10:20:52
viskas melas - dregme grazina ne tiek kiek grazinamo oro, naudingumo
koeficientas jei imsi visa energija, entalpija, jusu nuostabai, gali
pasirodyt netgi didesnis uz priespriesiniu srautu. pastarojo atveju dali
prarastos dregmes, noti ar nenori kompenuos naturalus garavimas nuo viu
imano namo viuj esanciu dregmes saltiniu tuo paciu sunadomas ta jusu
taip "sutaupyta" siluma. rotorinio atvrju tai padaroma iskart
silumokaity is ismetamos dregmes, todel ir atrodo kad efektyvmas mazesnis.
Vienintel jo beda - tas nors ir nedidelis bet visgi esistuojantis
ismetamo-paduodamo oro maisymasis. Ai dar vienas - kol naujas "slapias"
namas, rotorinis prastai - neisdziovins namo.