Tema: Re: Rekuperatorius plokstelis ar rotorinis?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-12 15:24:58
2014-02-12 13:41, Terpentinas rašė:
> Va ir man įdomu, koks būtų poveikis ventiliacinei sistemai jei
> ištraukimas būtų per rekupą. Neužaktų?

Ar turite omenyje riebalus? Virtuveje gartraukis turi riebalu filtra.
Kas liko - i rekuperatoriu. Ten yra filtrai. Aliuminini silumokaiti i
verdanti puoda. Ko gero jis ir plokstelemis elementoriskai issiardo.
Kaip su ortakiais nezinau. Visa padavima grindyse padariau tiesiomis.
Paemimas kai kur su posukiais, nes pakabinamos lubos trukde. Uzaks is
virtuves tai ir tegu, nes ten oras ismetimui. Is bedos katilineje skyle
prakirsiu tiesiai i virtuve.