Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-05-09 17:10:14
Radau, gal ka sudomins, toki skelbima

1500 Lt/m2 - namu statyba su pilna apdaila !!!
Keisk buta i nama !!!
Iskaiciuota absoliuciai viskas nuo pamatu iki raktu.
"Dezute", daline apdaila, pilna apdaila.
Visos reikalingos medziagos, mechanizmai ir darbai i 1500 Lt/m2 kaina
iskaiciuoti. Netgi katilai, laiptai, zidinys, santechnikos prietaisai...
160 m2 vieno auksto murinio individualaus namo su pilna apdaila kaina
240.000 Lt.
225 m2 dvieju aukstu murinio individualaus namo su pilna apdaila kaina
337.500 Lt.
Zodziu, bet koks namas - 1500 Lt/m2. Iskaiciuota viskas!

Detalesne informacija apie darbus, medziagas ir kainas rasite cia:
http://www.ikiraktu.lt/akcija

Medziagas naudojame kokybiskas, ne karta patikrintas. Darbu kokybe
uztikriname sutartimi ir garantijomis pagal Lietuvos statybu technini
reglamenta. Parodome atliekamus darbus, pateikiame rekomendacijas.

Konsultacija nieko nekainuoja - susisiekite su mumis telefonu 8 698 13994
(Justinas) arba el.pastu info@ikiraktu.lt.

"en" <energitech@gmail.com> wrote in message
> is pazystamu daugiausia ir uzdirbama:)
> justin@artinjection.net mailas tikras ?
>

> "Makintoshas" <justin@artinjection.net> wrote in message

>>> prasoviau. Isivaizduok jei tu taip prasausi su ta viena firma kur visa