Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: new
Data: 2009-05-07 19:04:49
mechanizmai visiems muro darbams:

atvezimas iskrovimas(1km - 6 lt) reiks ~5 reisu
krano nuoma uzkelti i 2a(gal net ir fiskaras gali kuris atveza blokelius) 2
val - 350lt
maisykle skiediniui ? 1000lt su salyga kad tau paliks po darbu
muro darbams daugiau jokiu mechanizmu nereikia, murininkai gali ant padeklu
pora lentu pasidet ir muryt.

"paduodant medziagas sienu murui prideti" - originalu. "parukant keliant
alaus butelius" reiktu prideti prie samatos. Jei rimtai, tai ieina i muro
kaina.

saramu padejimas 1500 ? nu blet nesikeikus, imi krana uz 350(kas pas tave i
mechanizmus jau ieina) ir per 2 val sudedi su belekuriais meistreliais.

zinok nebelaiko nervai tavo samata komentuot, as uz 250 klt 210 kv nama
pilnai pastaciau ir irengiau o cia tau deze tik.

mano patarimas: renkiesi info, klausi cia ir deriesi su patentininkais.
darbus organizuoji pats, pries didesnius atsiskaitymus pasiemi eksperta