Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-05-08 12:10:53
jau krypstu link sito varianto... orine samata. ypac blokeliu
mechanizmai - 3300. paklausiau samata sudarusio zmogaus, kas tai, sako
blokeliu pristatymas. paskambinau i markucius, pristatymas su iskrovimu
mano kiekiui 1600 lt.. ir taip ties kiekviena eilute. as gaunu keramika
uz 240 su pvm 25 cm. jie man irase 255 be PVM. del sio skirtumo
paminejo, kad i sia kaina galbut isikalkiulavo "pasleptos" eilutes -
papildomos medziagos ir pan. kurias zadejo man neuzilgo pateikti. tad ir
noriu zinanciu paklausti, kas be blokelio kainos dar ieina i kubo kaina,
kai skaiciuojama samata su programa? nes rankinis muro pakelimas
murijant atskirai iskaiciuotas. visokios armaturos, betonai irgi gi
atskirai..
stogas man irgi labai brangus. 200 kv. m sudaptinto stogo 46,000 lt (be
mokesciu!). su elementariom medziagom. vieniem rimtiem patentinkam kur
ant stogu specializuojasi paskambinau, pas juos kainos priklausomai nuo
medziagu nuo 30 iki 100 uz kv... is tikruju, tai jau nubraukiau stoga ir
fasada, sitiem darbam orgnizuosiu darbus pats, nes pamatu pvz rodo, kad
patentinkai irgi puikiai dirba (Kaune, dare toks Viktoras Bingelis), ir
bandysiu lauzti tik ant muro.