Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-07 19:12:04
as tai idemiai neziurejau kas ir kaip, bet imho pigiau tau nusipirkti gatava, nebent zeme jau turi :)
As lygiai pries metus pirkau nama kaune su 6 a zemes, atmetus zemes kaina gautusi uz dezute sumoketa apie 270 klt. Ivetinant, kad sienos jau buvo viduje tinkuotos (+minimali elktros instaliacija), kad i kaina iejo vanduo, kanalizacija, elektra, kad statytas piko metu, kad greiciausiai pardave su pelnu, tai galiu sakyti, kad samata yra metu senumo. Siandiena galima pigiau, mano nuomone gali braukti 25 proc nuo samatos :)

T:)