Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: dz
Data: 2009-05-07 19:20:14
brauk min 25%, pradzioj sakyk kad nulestu kokia 35 tai galesi pasideret iki
25%. Siaip brangu, jei turetum laiko/netingetum, ieskotum pigiausiu, bet ne
blogiausiu variantu, uzsakinetum medziagas pats, jauciu per pus pigiaus
viskas gautusi.
ps kaimynui firma plyteles kijuoja po 19lt/m2:), nu kiekis nemazas...