Tema: Re: Pakomentuokit dezutes samata
Autorius: new
Data: 2009-05-08 14:38:31
kai as staciau buvo pats pakilimas, tai teko nemazai vargti su murininkais
ir kt darbininkais. Dabar statybinkai svelnus kaip mazi kaciukai ir darosi
malonu su jais dirbti. Pvz vakar sutariau su patikrintais meistrais del
trinkeliu - darbas 20lt kv(50 kv) Vilniuje ir sypsosi iki ausu, ragina tik
greiciau smeli atvezti, ale paskui "gali buti uzsieme" :)

plyteles 25x25 tevams perdes su 15cm pakelimu uz 15lt kv.

kontaktus imesiu kt sav, kai baigs pas mane :)