Tema: Re: katilines automatika
Autorius: Sail
Data: 2013-11-22 16:24:14
Vat idomu, kaip ten tie sukiojami veikia.

Pas mane ant akumuliacines likes 1 colio ventilis. Siaip jis darinejasi
lengvai, bet, pabuves diena kita pajuda pirma pasukima ziauriai sunkiai.
Antras pasukimas vel ok, gali svelniai dviem pirstukais. Bet pirma tai
pasilipi ant kedes ir su rusiskais keiksmazodziais prasuki.

Kazkaip tie spaudomi su termopavarom man patikimiau atrodo. Netaupyciau as
sitoj vietoj.