Tema: Re: katilines automatika
Autorius: Sail
Data: 2013-11-22 09:25:24
Pats dariau visa katilines autmatika, tai padariau ir ta distancini, nes
ziauriai patogu visgi.

Viskas isdrozta and Arduino bazes. Pritaikyta konkreciai mano atvejui, nors
butu galima padaryti ir ka nors universalesnio, kad tiktu visiems. Butu
galima padaryti ir nedidele universalios automatikos dali siurblio - kito
valdymui.

Ziuriu komercini produkta butu galima padaryt su tuo distanciniu.