Tema: Re: katilines automatika
Autorius: Ziogas
Data: 2013-11-21 20:59:07
> vienu zodziu yra taip talpos uzkrautos pilnai, katile temperatura mazeja,
> gaunasi taip kad is talpu pradeda gryzti siltesnis vanduo i katila negu is
> jo iseina,  tuomet uzdarius talpu isejima visa ta silta vandeni is katilo
> galima sunaudoti sildymui .

Na dabar jau minti daugmaz supratau.
Nezinau, nei ka pasakyti. As asmeniskai su ta problema nesusiduriau, nes :
Kambariai prisyla greiciau, nei akumuliacine, as pirmiau atjungiu kambariu
sildyma, nei kad katilas uzgesta. Kitaip sakant, mano atveju akuliacine
talpa veikia kaip priklauso - paima silumos pertekliu, kuris atsiranda
baigiantis degti katilo ikrovai.
Tada butu toks klausimas, ar katile lieka tiek daug silumos, kad ja
isnaudojus, butu juntamas pakankamas energinis/ekonominis efektas.