Tema: Re: katilines automatika
Autorius: Ziogas
Data: 2013-11-21 22:01:32
> pas mane kambariu sildymas nestabdomas, kol yra is kur paimt silumos, kas
> per daug eina i talpas, kai pecius gesta , tokiu oru kaip dabar uzsukus

Variantas butu tiesiog maziau kuro sudeginti. T.y. ne kuo daugiau
prikaitinti akumuliacine talpa, o, kad akumuliacine talpa pasimtu likutine
katilo siluma.

> talpas peciaus silumos liekanu uztenka 1-2h sukt per radiatorius kol visai
> atausta, tai vat ir svarstau verta tas liekanas sunaudot ar palikt , tas
> verta ar ne priklausys nuo to kiek kainuos sito patobulinimo irengimas

Jei automatika nera labai butina, tai elementariausiai butu padaryti
akuliacines apejima, sudeti sklendes/kranus ir kurenimo metu rankomis
atitinkamai susukioti sklendes/kranus.
Pradzioje vikas per akuliacine eina i radiatorius, pabaigoje akumuliacine
uzdaryta, likutine siluma is katilo per akumuliacines apejima eina i
radiatorius.