Tema: Re: katilines automatika
Autorius: KaroliS
Data: 2013-11-22 07:31:26
viena smulkmena , katilas zvakes tipo, uzkraunamas praktiskai minimalia
uzkrova,viena karta per para, maziau nelabai gaunasi uzkraut/uzkurt, va
praktiskai kaip parasei taip dabar ir vyksta tik gana daznai buna kad nera
galimybes stoveti prie kranu kad uzsukti juos rankom, norisi automatizuoti,
trukstama dalis ir yra tos sklendes/kranai kurie butu valdomi elektra,
elektros valdyma kranam padarysiu, o vat su mechanine dalim truputi neaisku
ka naudot kad butu gerai ir nebaisiai brangiai.