Tema: Re: katilines automatika
Autorius: KaroliS
Data: 2013-11-21 21:18:27
pas mane kambariu sildymas nestabdomas, kol yra is kur paimt silumos, kas
per daug eina i talpas, kai pecius gesta , tokiu oru kaip dabar uzsukus
talpas peciaus silumos liekanu uztenka 1-2h sukt per radiatorius kol visai
atausta, tai vat ir svarstau verta tas liekanas sunaudot ar palikt , tas
verta ar ne priklausys nuo to kiek kainuos sito patobulinimo irengimas