Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: krk
Data: 2013-10-24 08:13:46
"Drambliukas" <nera@nera.lt> wrote:
> Tss, o as galvojau, kad mano abu rodykliniai pigus dregnomaciai grybauja.
> Vasara kaip vasara, bet ziema buna apie 15 procentu. Irgi tos ventiliacijos
> neperdaugiausia, bet maniau, kad kur yra Zmoniu veikla turi buti bent 40.
> Taciau faktas, kad rodykliniu prietaisu parodymus smarkiai itakoja
> temperatura. Pavyzdziui uzdarai kambario duris ir kambari pasildai. Ir
> parodymai skiriasi. Ar elektroninis (santykinai pigus) dregnomatis -
> laikrodis elgtusi kitaip ?

Nu tai santykine oro dregme ir priklauso nuo temperaturos, kuo t didesne,
tuo daugiau oras dregmes talpina ir prie tokio pacio dregmes kiekio -
siltesnej patalpoj jos santykinai maziau.

O del matuoklio tai tiksliausiai rodo tas kur su dviem termometrais ir
vienas slapias, kitas sausas ir paga formule/lentele pasiskaiciuoji.