Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-21 16:51:11
On 10/21/2013 04:08 PM, finito wrote:

> Taip pat labai tiketina, kad langai "kiauri" ir todel dregme
> kondensuojasi ant stiklo. Gal investuok ne i rekuperacijas ar siurblius,
> o i langu keitima ir kokybiska angokrasciu uzsandarinima.

va va. is patirties su dregmes matavimu ir palaikymu galiu tik pasakyt,
kad sildymo sezono metu jis trukumas o ne perteklius buna ir didelis.
kuo silciau, tuo didesnis. savo ruoztu, iskart pasimato visi salcio
tiltai - pradeda rasot ne tik langai bet ir sienos. cia apie sena
daugiabuti.
pirmiausiai reiktu pasimatuoti dregme. ko gero pamatysi, kad jis
geriausiu atveju balansuos ant minimalios rekomenduojamos ribos,
o greiciausiai bus zemiau jos. tai bandymas dar labiau ja mazint, kad
langai nerasotu - kazkokia nesamone imho :) cia jau reik problema
spresti - kodel langai rasoja, o ne savo sveikatos saskaita ta problema
workaround'inti.
man asmeniskai sildymo sezonas yra kosmaras, nes nepakenciu sauso oro.
turim galingus drekintuvus, kuriais nera problemu uzvaryt ta dregme iki
max ribos, bet tada namie nuo sienu upeliai bega - namas neapsiltintas.
o nedrekinant, tai kasryt atsikeliu su skaudancia nosim ir gerkle.
net oda jauciasi, kad tampa smarkiai isdziuvusi ir persti.
man langu tikrai nebutu gaila - tegu bega. jei tik tiek bedos.
kai bega sienos, tada jau nekas. savo sveikatos labiau gaila...