Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-21 21:33:26
On 2013.10.21 21:17, Vytautas wrote:
> nebutinai saltuoju sezono metu buna tik dregmes stygius. turiu keleta pvz
> kur neapsiltinti daugiabuciai ir ziemos metu dregmes stipriai per daug.

kiek ir kuo ismatuota?
nes as tai turiu keleta 'variantu' kur irgi taip galvojo. pamatavus rodo
viso labo < 30%, o 'atrode' per daug, nes nu langai rasoja :)
siaip tai ka sakai nelabai teoriskai imanoma, nes cia fizika labai net
elementari... nebent kazkoks netipinis dregmes saltinis egzistuoja, kuom
as smarkiai abejoju, nes jei paskaiciuotum, kokio vandens kiekio reikia,
kad duotom salygom padaryt 'stipriai per daug dregmes', tai esu tikras,
minimum nustebtum :)