Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: Mindenas
Data: 2013-10-22 07:54:03
Dregme namuose - siai dienai +/- 75%, ir tai manau kad dx per daug...
Namas - statytas pernai, siltintas polistiroliu 15cm. Praeita ziema dariau
termo fotkes, viskas kaip ir normaliai, nerado prie ko prikibti.
Va langai tik 2 stiklu, t.y. 1 paketo, del to ga taip greit oras
kondensuojasi ant langu ir bega upeliuku... Ventiliacija - tik virtuve
(gartrauki), vonia, katiline... Va jos manau ir negana.
Vakar paciupinejau naturoje, tai pasirodo ten ale silumokaitis tai
popierinis filtras: iseinantis oras ale sildo ieinanti, kas man labai
keista. Neisivaizuoju kokios temp. ora leis i vidu, kai lauku bus -20
laipsniu salcio....

PS: palieku pravira langa nakciai - no problem su jokia dregme tam
kambaryje...

--
Minde