Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: MS
Data: 2013-10-22 09:44:20
sitas rekuperatorius dregmes nesalina. O tiksliau didziaja dali grazina atgal. Geriausiai dregme salina ploksteliniai rekuperatoriai su tradiciniu silumokaiciu.
O siaip paprasciausia dregme salinti tiesiog vedinint. Pabandyk palikti langus ant mikro plysio, neuzdarinek vonios ir kambario duru, ir t.t. Dar vienas momentas -  gal gartraukis, vonios ventiliatorius su atbuliniais voztuvais ir vidaus oras ju nesugiaba atidaryti ir jokia ventiliacija nevyksta? Gali pabandyti palikti ijungta vonios ventiliatoriu kokiai parai ir stebek kiap keiciasi dregme.