Tema: Re: Mini rekuperatorius Mitsubishi Electric VL-100U5-E
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-10-24 02:41:18
Tss, o as galvojau, kad mano abu rodykliniai pigus dregnomaciai grybauja.
Vasara kaip vasara, bet ziema buna apie 15 procentu. Irgi tos ventiliacijos
neperdaugiausia, bet maniau, kad kur yra Zmoniu veikla turi buti bent 40.
Taciau faktas, kad rodykliniu prietaisu parodymus smarkiai itakoja
temperatura. Pavyzdziui uzdarai kambario duris ir kambari pasildai. Ir
parodymai skiriasi. Ar elektroninis (santykinai pigus) dregnomatis -
laikrodis elgtusi kitaip ?