Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-17 14:40:29
2013-09-17 14:08, CodeC rašė:

> tai ka tu nori man pasakyt? nesuprantu tikrai.
> gal tu rimtai tiki ir dar mane bandai itikint, kad per menesi isgaruoja
> 10m3 is tavo 'sandarios duobes' ? tau nejuokinga? pripilt 200l backa
> paprasto vandens kieme, uzdent dviem lentom kad neprilytu ir paziurek
> kiek isgaruos per menesi.
>
> tiesa yra paprasta - prileidi per menesi 10m3, turi isvezt 10m3.
> niekas niekur nesusigeria ir neisgaruoja. tavo atveju tau geriau zinot
> kas isbetonuota ir kas ne. bet jei vezi i metus karta ar dar reciau, tai
> gali reiksti tik vieninteli dalyka - viska, ka isleidi, bega i
> [...]
O tu pabandyk ten chemijos neimesti. Ar su septikais kitos aplinkybes?

Dar galima butu panagrineti kaip ten su fekalijom. Darom prielaida, kad
4 asmenu seima tustinasi po karta i diena arba 1,500 karto per metus.
Tai butu 15 aru i kvadrata. Arba 1,500 metru, jeigu i viena eile. Kiek
laiko reiketu prisikti metru nuo pradzios tasko, kad pradzios taske butu
svaru? Jeigu kalbeti apie organikos infiltravima i grunta tai kiek ji
gali i grunta infiltruotis? 1, 3 ar 5 metrus? O gal 10 metru? O kokiame
gylyje prasideda gruntiniai vandenys? Ar organika pajegi prasiskverbti i
zeme 50 metru?

Nori padiskutuoti apie neorganika? Apie ka diskutuotume: apie tonomis i
hektara privarytu nuodu okupacijos laikais ar apie skalunu dujas? Gal,
gamtininke, domejaisi kiek tukstanciais kartu zemes GELMES bus uzterstos
labiau su skalunu isgavimu, negu visa buitine neorganika piltu visa
Lietuva i zeme?