Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2013-09-16 16:07:53
dar vienas kampas:
kai gyveni bute, tai tas važinėjimas į sodybą ir krapštymasis tenai yra
patrauklu ir teikia malonumą.

jei apsigyvensit name - tai namo ir aplinkos priežiūra suris daug
laisvalaikio bei kompensuos dabartinį norą ištrūkti iš miesto, iš
skruzdėlyno, ir patenkins fizinės veiklos poreikį.

ką noriu pasakyti? - kad gali nutikti jog migravus į namą sodybai nebeliks
nei tiek laiko, nei noro. Nei poreikio. Daug ką , ką randate ten, turėsite
name.
gali gautis taip, kad ten važiuosite tik iš pareigos, kad vat, yra toks
objektas, ir verkiant reikia padaryti būtinus darbus. Ir gausis kad vietoj
dabartinio kassavaitinio važinėjimo - nulėksit daug rečiau, visą laiką
skirsit tik greitam apšokinėjimui apie sodybą, ir nusikalę grįšit namo. Ir
po kurio laiko pradėsit uždavinėti sau klausimą 'o kam mums to reikia'? :)
Taigi nesiriškite labai prie tos sodybos ir jos dislokacijos ;) .

"beletkas"  wrote in message news:l16phk$59b$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad ir dabar nekuja to sniego nenukasa, o isvaziuot kartais negaliu,
bo koks kibiras pasikabina ant provezu ir uzblokuoja isvaziavima.
ziliapjoves, sniegas, visi kiti vargai prie namo negasdina, nes turim
sodyba, kurioje beveik visus darbus nusidirbam patys beigi rankos
nevisai kreivos tai ir pasiremontuojam, pasivirinam ir t.t.