Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-17 09:23:33
On 09/17/2013 08:12 AM, Vidas Makauskas wrote:
> Karkasinis namas nera pigesnis uz murini. Ji tikslinga statyti tik kaip
> nedidelio ploto vasarnami. Rastinis namas ~kelis kartus brangesnis ir
> dar ji reikia priziureti kaip maza vaika.

nu visi statytojai sako kad pigesnis. tie kurie gerai daro, sako kad
nedaug pigesnis.

> Ar reikia miesto kanalizacijos? Automatiskai vandens kaina dideja kelis
> kartus. Laistymui reikia ziureti atskiro skaitliuko. Pas mane vietine
> tai viskas kas is klozeto keliauja i 2x6 m3 issemimo duobes per 4m gylio
> sesdintuva is kanalizacijos sulinio. Per kelis metus isvezti dar
> nereikejo. Naudojame chemija lauko tuoletams tai surija net popieriu.
> Valymo irengimu bakterijos tam netinka. Dugnai betonuoti, bet vanduo is
> sesdintuvo, patekes i issemimo duobes "isgaruoja".

papasakok bobutei jei turi tokia. tersi gamta ir tiek. kadangi net
nesugebejai suformuluot normaliai, kas pas tave per sistema, tai nieko
nuostabaus, kad priknaisiota N skyliu ir backu. zmones daro arba septika
su infiltracija arba bvi su nubegimu/infiltracija. pastarieji save ir
kitus apgaudineja kad kazka valo, pirmieji turi didelius sklypus su tam
tinkamu gruntu, atstumus nuo namu ir suliniu/greziniu ir tai geriamaji
vandeni ant klaustuko. beje, jei jau darai septika su infiltracija, tai
kokio b daryt juos 2 ar 3 kiekvienam ciaupui? vieno, padaryto normaliai
pilnai uztenka. o tokiu kaip tavo 'kanalizaciju' tai pilni kaimai ir sodai.
'isgaruoja', 'pilam chemija vietoj bakteriju', 'sueda net popieriu', tai
sorry, didesnes nesamones dar neteko skaityt. gal bent pats sau pabandyk
paaiskint ten vykstancius procesus ir kas is viso to gaunasi?

'skanaus', taip sakant.

tai viskas dega.