Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: gopenzo
Data: 2013-09-16 17:23:50
Is dalies sutinku, kad utopija. Sodyba neturetu but toliau nei 100km, mano atveju 70km, vaziuojam visada kai yra galimybe, t.y. nebuna kitu planu savaitgaliui.
Pastaruoju metu vaziuoju dirbti, bet tai man labai patinka, tad nesiskundziu :) Yra kas vaziuoja ilsetis, ir ilsisi...be to galima daugiau dirbti, galima maziau...pasirinkimo
laisve.

Zinoma, butu daugiau litu, tai galima ir kelia susitvarkyti ir sildyma normalu pasidaryti ir nama renovuoti, bet deja :)

Siaip zinau kas turi sodybas toliau nei 200km nuo Vilniaus - tai jau nesamone, nes tikrai neprivazinesi kiekviena savaitgali.

Bet dar didesne utopija yra tureti ir nama ir sodyba :)