Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2013-09-16 15:33:37
tai čia tas išvažiavimas tai gėlytės, sutinku kad dujos šiuo atveju gelbėtų
(jei jos neatjungtos? negi dėl vieno išvažiavimo per sezoną ten visus tuos
abonentinius mokėtum?). Bet tai net nepaisant to, juk turi 6 mėn aršaus
kūrenimo ir 3 mėn malkom užverstą kiemą!!!

Šiaip prieš Širvintas neturiu nieko prieš, kaip tik ten yra giminių, draugų,
iš jų atsiliepimų - mokyklos, darželiai ir kt. tenkintų , provincijos
gyvenimas turi savo žavesį, o Vilnius kaip ir netoli,
patys kažkada svarstėm panašų variantą , gal ten apsigyvent ir važinėti ,
bet galų gale persigalvojom, vis tik tas 100 km kasdien - pagalvojom kad
užknis, juolab kad neįmanoma visada suderinti nuvažiavimo/grįžimo kartu,
neretai tektų ir antrą mašiną varyti, arba su kažkuo kooperuotis. O jau tada
sumos dar kitos.

Pasirinkom kitą miestelį (arčiau prie Vilniaus, bet priešinga pusė nei tavo
nužiūrėta), irgi su savo mokyklom, darželiais, poliklinikom ir parduotuvėm,
ir nors naudojamės tuo minimaliai, viskas vistiek sukasi apie Vilnių - kaip
alternatyvą gerai turėti po ranka :) Automobilio sąnaudos dabar apie 1000
lt/mėn (neapgaudinėkim savęs, į automobilio kaštus  ne tik kuras įeina...),
tai jei iš Širvintų važinėti, būtų apie 2000 lt/mėn..?.  Ir jei dabar su
visais užvažiavimais į darželį per 30-40 min nuvažiuojam į darbą, tai iš
anos miesto pusės reikėtų skaičiuoti minimum 1.5ha...

"beletkas"  wrote in message news:l16t1o$8tl$1@trimpas.omnitel.net...

aciu uz atsakyma. apdaila tikrai baisi :) na o bet taciau, nr.1 variante
yra ir dujos, katras galima palikti isvaziuojant ilgesniam laikui...