Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-16 17:15:00
On 09/16/2013 05:11 PM, gopenzo wrote:
> Aisku nuo poreikiu priklauso, bet i toki nama dar kruva pinigu reikes investuoti, kas butu normaliai.
> Sodyba ir namas - man atrodo nesuderinama. Nes laiko abiem neuzteks, kaip ir pinigu.
>
> As asmeniskai uz normalu buta ir sodyba, kur galima istrukti savaitgaliais.

man rodos - tai utopija. ar bent jau kiek ilgesnej perspektyvoj.
jei gerai supratau minti - sodyba kazkur toli ir lankoma retai.
tokiu atveju, ji po biski sens ir nusideves, o priziuret ja laiko ir
noro kazin ar bus, nes atvaziavus noresis ilsetis, o ne darbuotis
atsivarius priekaba 'gerio' is statybiniu prekiu parduotuves.
per laika viskas pasens, apsileis ir nebebus ir ilsetis ten malonu.
kad kazkas kitas ja uz tave priziures ir tvarkys - nzn kiek realu?