Tema: Re: Mediniai langai žiemą nešildomame name
Autorius: Laimis
Data: 2013-01-21 18:17:25
-Velnias- rašė:
> tu esi tupas kaip bato aulas. ka tu cia isvis sneket pradejai :) apie
> kokius JAU apsigyvenimus, idiote tu, kalba eina. kad pries apsigyvenant,
> reikia atlikt ir darbus dar!!!! kuriems pertekline dregme kenkia. Idiote

Vau, kaip patirtis prakalbo...
(intuicija neapgavo; bukumą ir kvailumą sunku nuslėpti)
O žinok prieš einant į tualetą prieš tai reikia pavalgyti dar!!!
Bet sunku ginčytis; reikia atlikti, ką tikrai reikia.
Tik va problema ta klausėjas planuoja, jog tuos darbus bus atlikęs (ir
juos atliekant jam jokios drėgmės surinkėjo veikiausiai neprireiks) ir
svarsto ar užkonservuoti namą žiemai ar šildyti/džiovinti. Tai apie
kokius tu čia darbus dar?

Darbai atliekami, kada atliekami ir žinok pabetonavus ar patinkavus
niekas iš karto su drėgmės surinkėjais nelaksto (nebent tikrai reikia ir
terminai/aplinkybės spaudžia). O po darbų tiesiog apsigyvenama pirmai
žiemai ir tik per šildymo/vasaros sezoną (kelis, iš tikrųjų) namas
sudžiūna iki nusistovėjusios reikšmės (džiovink prieš tai savaitę ar
mėnesį nedžiovinęs).

> tu nelemtas. Kalbekis su savim, nes laiko man gaila su tokiu moliu
> diskutuot. Nes pagal tave gaunas taip: istinkuojam, isbetonuojam,
> atidarom "krasteli" (cia tavo zodziai - ne mano) lango, ir viskas!! Juk
> dregme puikiai lekia lauk. Sudedam langus,  dazom, gipsa susukam,

Pagal mane gaunasi taip, kad jei nori džiovinti, tai turėsi šildyti
(nepriklausomai nuo to ar gyvensi ten ar ne). O kai šildai, tai namas ir
džiūsta. Tam visiškai nebūtinai reikia (ypač jei visi apdailos darbai
padaryti seniausiai vasarą) intensyviai/papildomai džiovinti.

> grindis galim dar sumest, ir paskui laukiam kol viskas i garmoshke
> pavirs ir savaime dregme graziai kazkur isgaruos!! uoalia!

O tu taip ir nesupratai, kaip ir kur drėgmė garuoja? Ką gi, panašu, kad
liksi prie savo „patirties“: ji garuoja iš sienos į drėgmės surinktuvo
kibirą (išsiurbia nematomi mikročiulptukai); jei neišpili kibiro su
vandeniu, tai reiškia ji negaruoja.