Tema: Re: Mediniai langai žiemą nešildomame name
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-01-16 14:03:13
Viduje vist tiek yra daug drėgmės, namas nešildomas, nevėdinamas, žiemą
saulutė pašvies vidus pašils ryte kondensuosis drėgmė ant medinių langų,
lakas lupinėsis, langai kraipysis tau to reikia? Pamenu mano statyboje jei
ne plastikiniai langai tai būtu buvę kaput.
Nu tai užsikalk plėvelę, pavasarį išisbetonuok grindis, išsitinkuok sienas,
duok išeiti drėgmei. Susidėk langus užsiglastyk kur reikia pajunk šildymą ir
kraustykis.