Tema: Re: Mediniai langai žiemą nešildomame name
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-01-17 18:55:10
tai kada tu ten ruosies gyvent jeigu net ir kita ziema nebus sildymo?
nebus taip blogai, nes istinkavus ir isbetonavus, didzioji dalis dregmes
iseis, tarkim kol idesi langus pvz rudeni. bet cia vel, jeigu bus lauke
labai karsta, o angose bus skyles skersvejai, nebus gerai nei betonui
nei tinkui.
pats geriausias variantas tavo atveju - plevele ant langu. nesuprantu,
ko jos baidytis.