Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: eSSas
Data: 2012-09-28 10:21:51
On 9/28/2012 9:26 AM, Vidas Makauskas wrote:

> Ar supranti skirtiuma tarp miesto ir kaimo? Ar supranti, kad yra zmoniu,
> kurie noretu gyventi mieste, o yra zmoniu, kurie noretu is miesto
> paversti kaima. Tai tegu topkie ir varo naxren i kaima ir negadina miesto.

Jei busim tikslus, as nenoriu miesto versti kaimu. Asmeniskai man
pakaktu, kad veikejai zvitriom akutem nemaltu sudo, prisidengdami
aukstom materijom, ir kartu neklaidintu lengvai isduriamos bandos
atstovu. Cia jei apie esme. O detaliau - miestu tankinimas turi savo
paskirti ir kaina. Jei (kai) sitie kriterijai pakeiciami (asmenine)
nauda - grabe maciau toki "progresa".

Vidai, ar perskaitei sia pastraipa:

Turi pasakyt kazka artikuliuoto apart minties, koks zjbs rytinis
kurenamu padangu dvelksmas numyleto "kaimo" pakrasty?

S.