Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: Arj
Data: 2012-09-27 10:24:16
aa, dar prisiminiau - vilniuj yra tokia salomejos neries gimnazija, vokieciu gatvej.
Daug dabartinio elito vaiku ten mokosi. Ji skaitosi gera, elitine, ar shudina?
Is vienos puses - tos gimnazijos aukletiniai daznai papuola tarp respublikiniu olimpiadu prizininku,
is kitos - moskleiviai ja vadina "narkomanu ir kurvu mokykla". Ir beje, ne be pagrindo.

"Arj"  parašė naujienų news:k40qq3$okn$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip atskirti gera mokykla nuo blogos?

va mano mokykla kuria baigiau (panevezio 11vid), yra buvus ir tarp panevezio geriausiu, ir tarp
blogiausiu mokyklu, pagal mokiniu skaiciu - ir tarp mazo skaiciaus, ir didelio.
Va vertinant pagal respublikiniu olimpiadu prizinnkus - vienu metu (mazdaug 20-30metu atgal) ji
lenke visas panevezio mokyklas kartu sudejus, 10metu atgal - liudna ir graudu, nors mokytoju
kolektyvas didele dalim nesikeite. Mano laida buvo viena is maziausiu (nuo 10 klases buvo viso tik
29 mokiniai per abi klases), pradinukai tuo tarpu mokesi 2 pamainom + papildomai gavo patalpas salia
esanciam darzelyj, nes mokykloj patalpu nebuvo uztektinai, ir tai visu norinciu negalejo sutalpinti.

"mindis"  parašė naujienų news:k3ugrv$v4b$1@trimpas.omnitel.net...

matysim kaip vesi i sudina mokykla kaiminystej. Garantuoju rinsksies ar
zmona rinks gera, kuri kaip taisykle salia nebuna. tada prisimink sita
pokalbi.