Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: mindis
Data: 2012-09-26 13:54:09
ar tikrai jau toks akivaizdus? jei pvz kokia nors meno mokykla yra visai
kitoj miesto pusej nei tu gyveni, o tas priemiestis kuriame tu galejai
gyvent yra kaip tik toj pusej.
Visai kita kalba apie "centrinius-senamiestinius", jie gyvena visai
kitam uzdaram pasaujyje, viskas vietoje ir ranka per kiema pasiekiama.
Manau jiem isvis automobilis nereikalingas.