Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: slavik&dimon
Data: 2012-09-26 23:24:25
as is vis manau, kad tokius kvartalus kaip s neries gatveje
skruzdelynas, turetu is vis drausti statyti. nes cia grynai zmoniu
nuzmoginimas. pastoviai vieni kitiems ant galvos sikt, pastoviai
triuksme gyventi, stumdytis liftuose ir laptinese, nervuotis del
parkingo.

Ne nu ne. ateikit dabar parasykit, kad ten yra normalu.