Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: tds
Data: 2012-09-25 10:17:20
dar privaziavimas mieste ziema toks, kad sniego pilnos gatves ir salikeles
masinos ner kur pasistatyt.. mano atveju savo kieme nusikasu (arba prie
kaimynu) ir gryzes ramiai numetu masiniuka nakciai...ir siaip dar pliusas
namo naudai - nereikia del parkingo nervuotis - gryzai po darbu, nusimetei
po langais ir eini i trioba vakarieniaut ;)