Tema: Re: Kokius minusus įvertinti galvojant apie namo sodų bendrijoje pirkimą?
Autorius: Pagonis
Data: 2012-09-24 10:24:02
Masina siaip ar taip yra, iki miesto ranka paduoti. Tikrai geriau sode, nei
bute.
Sunkumai paprasti, kaip ir bet kuriame name- reikes priziureti aplinka,
kurenti peciu ziema :) Dar susimoketi sodo bendrijai kazkoki metini mokesti.
Pastatytas namukas nera labai gerai- nezinai nei kokie pamatai, nei sienos,
greiciausiai lubos bus neaukstos, plotas nedidelis.
Dar reiktu apsiziureti kas kaimynai- jei nuolatos gyventantys- gal problemu
baisiu ir nebus. Jei atvaziuojantys- dazniau savaitgali patriuksmaus su
zoliapjovemis, pabaliavos :).
Sodai man patinka, nes aplinka nera labai ipareigojanti- dzin kaip tavo
namas atrodo, nes aplink yra ir baisesniu :)