Tema: Re: teo optika
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-16 11:57:26
IMHO Kretingoje visos imones ish to tik ir gyvena, o ypac gamybines.

"Terpentinas"  wrote in message news:k0i7dm$564$1@trimpas.omnitel.net...

Kita vertus draudimo bendrovės vengia nemokėti išmokų stambiam užsakovui
turinčiam pvz. parduotuvių tinklą, nes atsitikus "nedraudiminaim" įvykiui
užsakovas gali nubausti draudimo bendrovę perbėgdamas pas konkurentą. IMHO
draudimo bendrovės išsidirbinėja iš privataus sektoriaus, nedidelių įmonių
arba kai mato, kad klintas sudegė ir negavus įmokos nebeatsities.