Tema: Re: teo optika
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-13 16:57:28
Tiesiog neišnaudoju aš tos optikos galimybių, kam prisirišti prie TEO.
Ateityje manau internetas bus bevielis, tiesiog tampysies su savimi savo
gadgetą kuris turės kokį LTE ryšį, galėsi savo internetą pasisharinti su
toje vietoje esančiais kitais įrenginiais ir tiek žinių. Bus kaip fiksuotas
telefono ryšys vs mobilus telefonas. Optiką galėsi naudoti nebent namų
įrenginiams užmaitinti ( televizorių, šaldytuvą, kameras) O kai bus daug LTE
tiekėjų, nebebus TEO monopolistas su visomis iš to išplaukiančiomis
neigiamomis pasekmėmis. Na nežinau turiu tokią viziją, nes link to einama.