Tema: Re: teo optika
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-16 09:15:30
Čia manau reikia skaityti sutarties sąlygas, aš nekalbu apie vien tik auto
draudimą, bet atidžiau smulkiu šriftu paskaičius draudimo taisykles,
paaiškėja, kad tipinėse sutartyse kurias bruka draudimas labai dažnai gauni
polisą kur beveik visi įvykiai su tavo turtu yra nedraudiminiai.
Kvailiausiai jautiesi tada, kai tvarkingai mokėdamas įmokas ir atsitikus
nelaimei po tyrimo paaiškėja, kad nebuvo laikomasi priešgaisrinės saugos
taisyklių ko pasekoje pvz. ir kilo gaisras, ir tu negauni išmokos. O
praktiškai beveik visi gaisrai dėl to ir kyla. Ir čia jau "undo" nepadarysi,
įmokos nesusigrąžinsi. Ir kas gali paneigti, kad gaisrininkai nėra sutarę su
draudimo bendrovėmis.