Tema: Re: teo optika
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-13 17:21:19
Matai tos TEO interneto kainos labai įvairios, jaučiu TEO vadybininkai yra
paskirstę privačius klientus pagal zonas, kur yra ir kur - nėra alternatyvių
interneto tiekėjų. Nes kaip kitaip paaiškinti tokias ženklias TEO nuolaidas.
Sutinku LTE neateis taip greitai kaip norėtųsi, bet tai suteiks vartotojams
žemesnes kainas ir leis išsivaduoti iš TEO monopolio, taip kaip buvo su
fiksuotu ryšiu. Jūs aišku juoksitės, bet vienam padaliniui atjungėme TEO
optiką ir pajungėme T2 3G internetą, na užtenka to greičio paštui tikrinti,
rezultate iš 200lt sąskaitos TEO, dabar mokama T2 30 mobilus+20lt
internetas. Už mobilų ir taip mokėjome tik atsisakėme TEO fiksuoto ir
šviesolaidžio. Taigi sutaupome 180lt/mėn. ir nemaitiname TEO.