Tema: Re: teo optika
Autorius: monaxas
Data: 2012-08-15 11:22:21
Ir dabar segi kas mėnesį pvz teltonikai...
Man pvz zjbs GPS trackeris mašinoj, nereikt sukt galvos kelionės lapus
pildant.

"Terpentinas"  parašė naujienų news:k0cno5$fqd$1@trimpas.omnitel.net...

Na taip žmogeliukai nelabai buvo patenkinti, bet labiausiai buvo
nepatenkinti, kai mašinose buvo sumontuoti sekliai :)