Tema: Re: teo optika
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-16 08:12:03
Taip nelabai suprasi, nes vargu ar kur tuos 4g dabar rasi, nebent omnitelis
kur vilniuje. Kai LTE pradės tiekti T2 ir bite kainos bus kitos. Reikia
įvertinti ir tai, kad LTE galėsi naudoti visur, tiek darbe tiek namie,
nebereikės dviejų TEO sutarčių. Pvz dabar savo ipada tampausi kur patinka su
T2 3g planu, tiek darbe, tiek namie esant reikalui naudoju. Namie kolkas TEO
DSL, tai esant apkrovimui, man patogiau savo ipada jungtis prie T2 3g, net
pasakysiu T2 3g dirba stabiliau negu TEO DSL. Ir neišnaudoju aš T2 limito,
žinoma torentu nesinaudoju.