Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas-greztuvas RYOBI
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-29 00:49:41
Ash kazhkada nelabai senai pirkau krokodila Einhell, pora kartu panaudojus nudvese kazhkas reduktoriuj, bet neardzhiau, nes isivaizdavau, jog turiu garantija. Nuneshu, sakau taip ir taip. Pardavejas sako "eeeee, einheliams neduodu garantijos". Bet sako px, duok, pabandysiu su servisu paderint. Po savaites pasiemiau veikianti, nekainavo nieko. Turint omenyje, jog dar tos sabvaite begyje gariuniu angara nushlave gaisras, o angaras buvo kaip tik tas, kuriame dirba tas pardavejas - skaitau geresniu garantiju Lietuvoj vargu ar imanoma gauti, Gariunai yra super.