Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas-greztuvas RYOBI
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-26 12:59:06
gerai pagalvok ar butinai reikia akumulatorinio. Nes uz toki biudzeta mano kuklia nuomone geras nelabai iseina, o pigiu akumai baigiasi greiciau nei jais speji pasinaudoti. Po dvieju faktiskai nepanaudotu suktuku nusipirkau elektrini suktuka. Elektros isesmes visada po ranka randu, ilgas laidas netrukdo, jegos turi ir svarbiausiai visada pasiruoses dirbti ir niekada neissikrauna :). Pirkau skila (nors sio brando is esmes nelabai megstu, tiesiog alternatyvos buvo arba kirviu tasytas kinietis arba jau profi uz kosmine kaina).

T:)