Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas-greztuvas RYOBI
Autorius: dalius
Data: 2012-07-27 22:59:08
Pirkau prieš  pora sav. RYOBI  toki pati nes senuku zalias BOShas numiro
kapitaliai.  Pirkau aišku turguj ir gainavo kur kas pigiau (18V su dviem
licio akumais + pakrovejas 280Lt). Aisku be garantijos. Šiandien baigiau
sukti savo terasa i maumedines lentas. Išvadoj galiu pasakyti kad likau
labai patenkintas nes numirus vienam akumui kitas paskirauna per 45min o
jėgos tikrai pakanka  kadangi 18V. Vienu zodziu rekomenduoju. Beje vikingo
parduotuvėj gali nusipirkti svaru be akumu uz 90Lt.

"Tomas"  wrote in message news:jutagt$2n1$1@trimpas.omnitel.net...

Nesuprantu kam pirkt tokius visokius, jei turguj turbut makita isheitu uzh
panashia kaina. Palyginimui: pirkau priesh pora savaichiu juostini
shlifuokli, turgaus kaina 360 Lt vs 550 Lt seniuose.