Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas-greztuvas RYOBI
Autorius: Resolut
Data: 2012-07-26 13:15:19
"AndriuZ" <krachui@yahoo.com> wrote in message
news:jur4r3$8sn$1@trimpas.omnitel.net...
> na manau shitoje vietoje reiktu pasverti ir irenginiu svorius ...
> bet siaip jei nusibaige tik akumai o patys suktukai normoj tai atsisiusk
> is kinieciu akumuliatoriuas celes(siunciausi 18V akumui tai gavosi ~
> 50lt ) ir toliau naudokis tuo paciu suktuku ...
> aisku dar galima pasieiskoti likuciu nekondiciniu ir tt akumu ir
> persimesti celes i savo akuma...

Na,  nusibaigusiu suktuku istorijos tokios.
Pries 8-10 metu (!) maximoj pirkau suktuka PROMAX (!) uz kazkur 90 lt.
Dabar nusibaige akumas. Mintijau pakeisti celes is Lemonos, bet suduzo
korpusas.
Ir, be to, biski nusibodo.

Kitas suktukas- prabangus :)  Bosch uz lipdukus is iKi . Sito pirkinio
geriau nekomentuosiu , nes, jei Bosch tokiu budu daro savo irankiams
reklama, tai jiems ziauriai  nepasiseke. Suprantu, kad tai Low-end
kategorija, bet , neziurint to, prestizinio gamintojo irankis turetu isukti
daugiau nei 10 vnt  6 x100 mm varztu vienu pakrovimu. Noneme promax'as darba
dirbdavo keleriopai geriau.