Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas-greztuvas RYOBI
Autorius: AndriuZ
Data: 2012-07-26 13:06:27
na manau shitoje vietoje reiktu pasverti ir irenginiu svorius ...
bet siaip jei nusibaige tik akumai o patys suktukai normoj tai atsisiusk is
kinieciu akumuliatoriuas celes(siunciausi 18V akumui tai gavosi ~ 50lt ) ir
toliau naudokis tuo paciu suktuku ...
aisku dar galima pasieiskoti likuciu nekondiciniu ir tt akumu ir persimesti
celes i savo akuma...

"T:)"  parašė naujienų news:jur4da$8et$1@trimpas.omnitel.net...

gerai pagalvok ar butinai reikia akumulatorinio. Nes uz toki biudzeta mano
kuklia nuomone geras nelabai iseina, o pigiu akumai baigiasi greiciau nei
jais speji pasinaudoti. Po dvieju faktiskai nepanaudotu suktuku nusipirkau
elektrini suktuka. Elektros isesmes visada po ranka randu, ilgas laidas
netrukdo, jegos turi ir svarbiausiai visada pasiruoses dirbti ir niekada
neissikrauna :). Pirkau skila (nors sio brando is esmes nelabai megstu,
tiesiog alternatyvos buvo arba kirviu tasytas kinietis arba jau profi uz
kosmine kaina).

T:)